چاپ ظروف يكبار مصرف سلولزي

سرويس محتوا سازي سورنا

چاپ ظروف يكبار مصرف سلولزي

۱۳۰ بازديد

آنچه كه امروزه بخش عظيمي از بازار را به خود اختصاص داده است توليد ظروف يكبار مصرف سلولوزي است . سلولز ساختار اوليه ديواره سلولي گياهان را تشكيل مي‌دهد. ظروف سلولزي به دليل مزيت تجزيه پذيري سريع و نداشتن اثرات مخرب براي محيط زيست مورد توجه قرار گرفته است . ظروف سلولزي و گياهي در تماس با نوشيدني و غذاهاي داغ عاري از هرگونه اثرات مضري براي بدن است .

امروزه انواع مختلفي از ظروف سلولزي توليد و روانه بازار مي شود . با كمي جستجو در بازار مي توانيد ظروف مد نظر خود را در طرح و اندازه هاي مختلف بيابيد ، و يا حتي مي توانيد انواع ظروف يكبار مصرف سلولزي را با طرح هاي اختصاصي خود سفارش دهيد.

چاپ ظروف يكبار مصرف سلولزي

شركت توليدي تكوك با تكيه بر تجربه ، كادر متخصص و كارآمد و استفاده از ماشين آلات روز دنيا توانسته با توليد محصولات مرغوب و با كيفيت سلولوزي سهم عمده اي از نياز كشور و نيز كشورهاي خاورميانه را تامين كند. ما به دنبال خلق تجربه اي جديد از طراحي و چاپ و توليد لوازم يك بارمصرف هستيم وتاكنون نيز به اين مهم دست يافته ايم.

در دنيايي كه امروز ما در آن زندگي مي كنيم چاپ و تبليغات سهم عمده اي را به خود اختصاص داده است ، كه در اين بين ظروف يكبار مصرف نيز از عناصر مهم تبليغات به شمار مي روند .

چاپ ظروف يكبار مصرف تبليغاتي يكي از متداول ترين و بهترين تبليغات برند در نمايشگاه ها و فروشگاه ها به شمار مي آيد. ظروف يكبار مصرف سلولوزي تبليغاتي امروز به دليل مفيد بودن براي طبيعت و مقاوم بودن در برابرنفوذ گرما و سرما بيشتر مورد استفاده قرار ميگيرد.

يكي از پرطرفدار ترين ظروف يكبار مصرف تبليغاتي ليوان هاي تبليغاتي كاغذي مي باشند كه از لايه اي مقاوم در برابر گرما و سرما مجهز مي باشند كه اين پوشش از جنس پلي اتيلن است.اين پلي اتيلن باعث مي شود كه كمترين ميزان الودگي فيزيك و شيميايي به ليوان كاغذي تبليغاتي نفوذ نكند و در بازيافت سريع ليوان كاغذي بسيار مفيد است.

چاپ ظروف يكبار مصرف سلولوزي ارزان

اگر شما نيز به دنبال راهي براي تبليغات بهتر و موثر در اذعان عمومي هستيد و مي خواهيد كمترين ضرر را به انسانها و محيط زيست وارد كنيد ، پيشنهاد ما به شما استفاده از ظروف يكبار مصرف كاغذي و سلولزي است . گروه توليد تكوك با توجه به تجربه چندين ساله خود در زمينه توليد و چاپ ظروف يكبار مصرف سلولزي بهترين گزينه در اين حوزه مي باشد .

مجموعه تكوك با بهره گيري از بهترين تجهيزات و تكنولوژي روز دنيا در زمينه چاپ ظروف يكبار مصرف اين امكان را براي شما فراهم مي كند تا بتوانيد انواع طرح هاي مورد نظر خود را با بهترين كيفيت و مناسب ترين قيمت روي ظروف مورد نظر خود چاپ نماييد .

شما مي توانيد براي كسب اطلاعات بيشتر و مشاهده نمونه محصولات توليدي اين شركت به سايت www.tackook.ir مراجعه نماييد. كارشناسان تكوك از طراحي تا توليد ، از سفارش تا تحويل و پشتيباني در خدمت شما هستند، چرا كه اهميت دقايق زندگي شما، براي مجموعه تكوك ارزشمند است.جهت كسب اطلاعات بيشتر درباره خريد ظروف يكبار مصرف تكوك با ما تماس بگيريد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.