آيا حتما بايد از پاكت جاروبرقي اصلي استفاده كنيم

۶۳ بازديد

اهميت پاكت جاروبرقي از آنجايي مشخص است كه استفاده از پاكت جاروبرقي بي كيفيت مي تواند باعث ورود گرد و غبار و ذرات خاك به داخل موتور جاروبرقي شود و فشار وارد آمده بر موتور سبب عدم مكش جاروبرقي مي شود و همين امر باعث سوختگي موتور مي شود. از پاكت هپا مي توان بعنوان بهترين پاكت جاروبرقي نام برد.جنس  اين نوع پاكت ها الياف ضد حساسيت مي باشد.اما در اين مقاله مي خواهيم اين موضوع را بررسي كنيم كه آيا حتما بايد از پاكت جاروبرقي اصلي استفاده كنيم؟يا مي توانيم براي جاروبرقي خود از برند پاكت جاروبرقي هاي ديگر با مدل هاي ديگري نيز استفاده كنيم؟اگر مي خواهيد كارايي دستگاه خود را افزايش دهيد و از آن به نحو احسن استفاده كنيد تا متحمل هزينه تعمير يا تعويض جاروبرقي نشويد تا انتهاي اين مقاله همراه ما باشيد:

آيا حتما بايد از پاكت جاروبرقي اصلي استفاده كنيم ؟

همواره بايد به اين موضوع توجه داشته باشيد كه در هنگام خريد بايد پاكت مخصوص و اصلي ساخته شده مناسب با مدل جاروبرقي خودتان را بخريد . استفاده از كيسه هاي متفرقه و تقلبي نيز تاثير بسزايي در راندمان دستگاه دارد و باعث كاهش آن مي‌شود و حتي مي‌تواند صدمات جبران ناپذيري به جاروبرقي شما وارد نمايد.به همين دليل حتما بايد از پاكت جاروبرقي اصل و متناسب با نوع د ستگاه جاروبرقي خود استفاده كنيد.در ادامه مقاله به معرفي انواع كيسه جاروبرقي مي پردازيم تا با آشنايي بهتر بتوانيد بهترين پاكت جاروبرقي را تهيه كنيد.

انواع پاكت جاروبرقي

كيسه جاروبرقي در بازار امروز به دو دسته‌ي پاكت‌هاي دائمي يا مادام العمر و يكبار مصرف تقسيم مي‌شوند :

آيا حتما بايد از پاكت جاروبرقي اصلي استفاده كنيم

كيسه جاروبرقي دائم

برخي از مدل‌هاي جاروبرقي مي‌باشند كه داراي كيسه‌هاي دائمي از جنس پارچه فيلتري بوده و بايد توجه داشت كه هر بار پس از پر شدن بايد تخليه شوند و مجددا در جاي خود قرار گيرند و مورد استفاده قرار گيرند . انجام فرايند تخليه اين مدل كيسه‌ها كار بسيار راحتي نيست.

كيسه جاروبرقي يكبار مصرف

پاكت‌هاي يكبار مصرف جاروبرقي به نسبت ديگري از لحاظ بهداشتي بهتر بوده و همچنين با ورود تكنولوژي به اين حوزه اين مدل پاكت‌ها طراحي ويژه و همچنين جادارتري به نسبت مدل ديگر كه دائمي مي‌باشد ، دارد .پاكت‌هاي يكبار مصرف داراي جنس مرغوب و باكيفيتي بوده و همچنين داراي درپوش ( اهميت اين ويژگي وقتي مشخص مي‌شود كه شما مي‌خواهيد پاكت پر شده را از جاروبرقي برداشته و دور بياندازيد ، با اين ويژگي به راحتي درپوش كيسه را بسته و با اطمينان به اينكه چيزي از درون كيسه بيرون نمي‌ريزد به مكان تعبيه شده انتقال دهيد ) و مجهز به سيستم فيلتراسيون نيز مي‌باشند . اين نوع پاكت داراي انواع مختلفي مي باشد كه در قسمت زير به بيان آنها پرداخته ايم:

پاكت جاروبرقي هپا

HEPA مخفف هواي ذرات با راندمان بالا است. HEPA نوعي فيلتر است كه مي تواند تعداد زيادي ذره بسيار كوچك را به دام بيندازد كه ساير جاروبرقي ها به سادگي دوباره در هواي خانه شما جمع مي شوند. پاكت جاروبرقي هپا HEPA براي به حداقل رساندن گرد و غبار ، شوره سر و ساير حساسيت هاي متداول در خانه هايي كه مردم از آلرژي و شرايط تنفسي رنج مي برند توصيه مي شود. اين واقعيت كه يك فيلتر يا كيسه مي گويد “HEPA” ، به معناي واقعي بودن عملكرد HEPA است.

فيلترهاي HEPA صحيح يا مطلق بايد مورد آزمايش قرار بگيرند و مطابق با استاندارد خاصي باشند كه HEPA واقعي در نظر گرفته شود. فيلترهاي HEPA واقعي يك سريال به آنها اختصاص داده شده و ثابت شده است كه حداقل 99.97 درصد از ذرات 0.3 ميكرون را به دام مي اندازند. به دنبال نتايج آزمون باشيد زيرا آنها بايد روي فيلتر چاپ شوند. فيلترهاي HEPA واقعي يا مطلق ممكن است از ساير فيلترهاي “HEPA” گرانتر باشند ، اما براي دريافت تمايز HEPA واقعي يا مطلق بايد با استاندارد خاصي كار كنند.

پاكت جاروبرقي سري p

پاكت جاروبرقي سري p از كيسه هاي جاروبرقي است كه در مدل هاي بسياري از دستگاه ها مورداستفاده قرار مي گيرد. از ويژگي هاي اين نوع پاكت مي توان به اين موارد اشاره كرد : ضد آلرژي، گنجايش بالا، داراي 5 لايه ميكروفيلتري، قابليت جذب بسيار بالاي گرد و غبار، داراي دريچه بهداشتي و دفع تميز پسماندها، استفاده از الياف پشمي در توليد كيسه و مقاومت بالا در برابر پارگي . اين مدل از پاكت جارو مي‌تواند براي جاروبرقي‌هايي كه با اين نوع يا سايز پاكت سازگاري دارند مورد استفاده قرار گيرد. بطور متوسط از يك پاكت سري p براي دو هفته مي توان استفاده نمود .

پاكت جاروبرقي تيپ g

منظور از پاكت جاروبرقي تيپ g پاكت اصلي مي باشد كه اندازه آن از ما بقيه محصولات بزرگتر مي باشد. كيسه‌هاي اصل به شما كمك مي‌كنند تا حداكثر تميزي حاصل شود و همچنين باعث طول عمر دستگاه مي‌شود. پاكت جاروبرقي از نوع G و در اندازه بزرگ مزاياي زيادي دارد. اندازه بزرگ آنها هم باعث مي‌شود تا حجم بيشتري از خاك و گرد و غبار را در خود جاي دهد و نيز از تعويض مداوم پاكت نيز جلوگيري مي‌كند. لازم به ذكر است اين پاكت‌ها هم براي انواع جاروبرقي ها مناسب است و در هنگام خريد اين نوع پاكت جاروبرقي به فروشنده نوع دستگاه خود را بگوييد تا در هنگام استفاده دچار مشكل نشويد.

كيسه دائمي جاروبرقي

برخي از جاروبرقي‌ها داراي پاكت دائمي هستند كه بايد ماهانه آن را تخليه و تميز كنيد. كيسه جاروبرقي دائمي داراي منافذ بزرگي است كه باعث ورود گردوخاك كيسه به موتور جاروبرقي مي‌شود.اين امر به‌مرور، كارايي و طول عمر مفيد جاروبرقي را كاهش مي‌دهد.همچنين در صورت استفاده از كيسه دائمي شاهد خروج هوا و گردوخاك از دستگاه به بيرون نيز هستيم كه منجر به آلودگي و آسيب به‌ سلامت افراد مي‌شود.نظافت و تعويض منظم پاكت جاروبرقي موجب بهبود عملكرد و افزايش عمر دستگاه خواهد شد.

خريد پاكت جاروبرقي يكبار مصرف

براي خريد كيسه يكبارمصرف جاروبرقي مناسب دستگاه خود با بهترين كيفيت و مناسب ترين قيمت كافي است به فروشگاه اينترنتي توتك مركز فروش انواع پاكت جاروبرقي مراجعه كنيد. براي استعلام قيمت و يا در صورت داشتن هرگونه سوال در ارتباط با خريد پاكت جاروبرقي مناسب مي­توانيد از مشاوره رايگان كارشناسان فروش توتك بهره مند شويد. با خريد آنلاين پاكت جاروبرقي تجربه نويي خواهيد داشت كه ديگر حاضر به خريد حضوري نخواهيد شد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.