طراحي فروشگاه اينترنتي عطر و ادكلن

۷۰ بازديد

افراد تقريباً همه چيز را در سايتها جستجو مي كنند. آنها همچنين ترجيح داده مي شوند كه همان را از فروشگاه هاي آنلاين مختلف خريداري كنند. به اين دليل كه مصرف كنندگان امروزي ، طبق 80٪ گوگل ، بيشتر به وب اعتماد مي كنند تا مشاغل محلي . شما مي توانيد در آن فروشنده عطر باشيد. اگر حس بويايي واقعي داريد و انتخاب شگفت انگيزي براي رايحه مناسب بدن داريد ، احتمالاً بايد به فكر راه اندازي فروشگاه آنلاين عطر خود باشيد. با داشتن يك فرصت شگفت انگيز از طريق اينترنت ، شروع فروش عطر خود مي توانيد يكي از بهترين گزينه ها براي تأمين هزينه هاي زندگي در صورت داشتن استعداد باشد. درست مثل هر تجارت ديگر ، پيش نيازهاي مختلفي وجود دارد كه بايد قبل از راه اندازي فروشگاه آنلاين عطر خود در ذهن داشته باشيد. برخي از مهمترين نكاتي كه بايد بخاطر بسپاريد به طور خلاصه در زير ذكر شده است. اين تجارت بسيار پوياست. جلب توجه مشتري در اين شغل بسيار اهميت دارد. شما بايد براي عطرهاي خود به بازار عرضه و اعتماد را جلب كنيد من قصد دارم اين تجارت عطر را راه اندازي كنم؟ مشترياني كه خريد مي كنند چه كساني خواهند بود؟ اين محصولات را به كجا مي فروشم؟ اينها مهمترين مواردي هستند كه بايد بدانيد.

با ارقام موجود در بازار مقامات مختلف اين واقعيت را تاييد مي كنند كه صنعت عطر با سرعت بيشتري رشد مي كند و تقاضا به طور مداوم در حال افزايش است. اهميت فزاينده اي به ظاهر شخصي و افزايش هوشياري در مورد بوي بدن داده مي شود. اين امر منجر به تقاضاي فوق العاده عطر در بازار شده است. با اين حال ، شما بايد يك دامنه را انتخاب كنيد كه فروشگاه آنلاين عطر شما بايد آن را تأمين كند.

شما ميتوانيد از فروشگاه ساز اوژن به مدت 7 روز به صورت رايگان استفاده كنيد و همين طور ميتوانيد تغييرات دلخواه را اجرا كنيد . گروه نرم افزاري اوژن بيش از 8 سال است كه در زمينه طراحي سايت فروشگاه اينترنتي فعاليت مي نمايد. در حال حاضر با تمركز بر روي فروشگاه اينترنتي، توانسته است محصولي با استاندارد بالا طراحي و توليد نمايد.
براي مشاوره رايگان با شماره 09116367929  تماس بگيريد

با فروشگاه ساز اوژن يك فروشگاه قابل اطمينان راه‌اندازي كنيد

بازاريابي سايت اينترنتي عطر و ادكلن بايد چگونه باشد؟

با تبليغات فروشگاه عطر آنلاين خود از طريق كانال هاي مناسب ، هياهوي زيادي ايجاد كنيد. از شبكه هاي اجتماعي براي ايجاد كنجكاوي استفاده كنيد و مرتباً پست ارسال كنيد تا خود را در ذهن مردم در سيستم عامل هاي رسانه هاي اجتماعي ثبت كنيد. براي رشد وب سايت از يك متخصص حرفه اي سئو كمك بگيريد. وبلاگهاي جذاب را به طور منظم براي مشتريان ارسال مي كند و همچنين به شما در رتبه بندي در صفحات جستجوي Google يا Bing كمك مي كند.

ايده‌هاي خلاقانه جهت موفقيت فروشگاه اينترنتي عطر و ادكلن

1. تهيه‌ي پكيج تست عطر:  مشتريان و متقاضيان عطر مايل به بوييدن عطر پيش از خريد هستند كه در خريد اينترنتي تحقق اين مسئله به آساني انجام پذير نيست. اما شما مي‌توانيد با تهيه پكيج‌هاي متشكل از يك گرم از هر عطر و فروش اين پكيج‌ها مشتري را در انتخاب عطر مطلوب ياري كنيد. همچنين مي‌توانيد در كنار ساير سفارشات مشتري يك يا چند عطر تست، به عنوان اشانتيون براي مشتري ارسال كنيد. اين مسئله منجر به وفادارسازي مشتري شده و تمايل به خريدهاي بعدي مشتريان را تا حد قابل توجهي افزايش مي‌دهد.

2. بازاريابي محتوايي از طريق توليد محتواي جامع : تهيه محتواي با كيفيت و جامع در حوزه‌ي عطر و ادكلن مي‌تواند شما را به عنوان يك فروشگاه تخصصي و حرفه‌اي در ذهن مشتري ثبت كند. سعي كنيد محتواي كاملي براي پاسخ به سؤالات احتمالي مشتريانتان پيرامون عطر و ادكلن تهيه كنيد تا به افزايش ميزان مشتريان و فروشتان كمك كنيد.

روش هاي پرداخت در فروشگاه اينترنتي عطر و ادكلن چگونه است؟

فروشگاه هاي اينترنتي معتبر دو روش پرداخت آنلاين و پرداخت در محل را براي راحتي مشتريان ارائه ميدهند. در روش آنلاين مشتري با اتصال به درگاه بانكي رسمي امن و استفاده از رمز دوم مي تواند به راحتي پرداخت خود را به صورت الكترونيكي انجام دهد و بلافاصه و به صورت آنلاين رسيد و شماره پيگيري خود را دريافت نمايد. در روش سنتي و پرداخت در محل نيز مشتريان مي توانند پس از دريافت كالا به صورت نقدي و يا با استفاده از كارت بانكي پرداخت خود را در محل انجام دهند و هيچ گونه محدوديتي از اين لحاظ براي مشتريان وجود ندارد.

مجوزهاي لازم براي راه اندازي فروشگاه اينترنتي عطر و ادكلن

عدم دستيابي به مجوزها و مجوزهاي لازم منجر به جريمه هاي سنگين مي شود و يا حتي باعث مي شود تجارت شما تعطيل شود. از مهم‌ترين مجوزهاي لازم براي فروشگاه اينترنتي، پروانه كسب و كار اينترنتي مي‌باشد. اين پروانه يا همان مجوز صنفي، مجوزي است كه بايد از صنف حوزه فعاليت مربوطه گرفته شود. اگر در حوزه فعاليت شما صنف خاصي وجود ندارد مجوز خود را از اتحاديه كسب و كارهاي مجازي دريافت كنيد.

هزينه طراحي فروشگاه اينترنتي عطر و ادكلن چقدر است؟

مسئله قيمت يكي از مهمترين موارد در زمينه توسعه تجارت الكترونيكي است. به همين دليل در بررسي اين جنبه نياز به توجه ويژه به هر جزئيات دارد. به منظور درك دقيق هزينه واقعي توليد وب سايت عطر ، در زير گردش كار مفصلي براي توسعه وب سايت ارائه مي دهيم.

وقتي صحبت از هزينه طراحي سايت تجارت الكترونيكي مي شود - همه اينها به اين بستگي دارد كه شما ترجيح مي دهيد از يك تم آماده استفاده كنيد يا يك طرح كاملاً سفارشي را پياده كنيد ، زيرا تفاوت قيمت بين اين دو گزينه مي تواند چشمگير باشد.

آيا امكان دوزبانه كردن فروشگاه اينترنتي عطر و ادكلن وجود دارد؟

طراحي سايت چند زبانه در كسب و كار از اهميت بالايي برخوردار است و مي توان كار خود را گسترش داد طراحي سايت چند زبانه بيشتر در جاهايي كه به چند زبان تسلط دارند كارايي دارد. اين روش معمولا در طراحي سايت پزشكي ، طراحي سايت صنعتي ، طراحي سايت شركتي، طراحي سايت فروشگاهي ،‌ طراحي سايت گردشگري ، طراحي سايت خبري ، طراحي سايت پورتال سازماني كاربرد داشته و باعث معرفي و ارائه خدمات در ساير كشور ها و در عرصه ي بين المللي مي شود.

مراحل طراحي فروشگاه اينترنتي عطر و ادكلن چگونه است؟

1. انتخاب محصولات براي فروش

2. انتخاب يك نام براي فروشگاه و برند

3. خريد دامنه وب سايت

4. خريد هاست

5. ساخت فروشگاه اينترنتي توسط يك طراح

6. دريافت مجوز هاي قانوني و درگاه پرداخت

7. تبليغات و بازاريابي

8. سئو سايت و محصولات

برخي از امكانات طراحي فروشگاه اينترنتي عطر و ادكلن اوژن

طراحي ظاهري زيبا و جذاب
معرفي پكيج‌هاي سفارشي و مناسبتي
امكان معرفي كامل فروشگاه عطر و ادكلن
معرفي خدمات عطر و ادكلن
دسته بندي و نمايش تصويري عطر و ادكلن
امكان معرفي نمونه كارهاي انجام شده
ثبت سفارسات عطر و ادكلن
امكان خريد آنلاين محصولات مختلف
پرداخت با درگاه‌ پرداخت الكترونيكي
پشتيباني از كاربران
معرفي كامل انواع عطر و ادكلن
امكان ارتباط با كاربران
قرار دادن آخرين اطلاعيه‌ها و اخبار
ارائه مقالات آموزشي و وبلاگ
سرعت بارگذاري صفحات وب سايت
امكان ثبت پيشنهاد براي هر محصول
نظرسنجي از مشتريان
گالري تصاوير و ويديو
صفحه تماس با ما
صفحه درباره ما
طراحي واكنش‌گرا
بهينه سازي براي موتورهاي جستجو
نمايش آدرس در نقشه گوگل
اتصال شبكه‌هاي اجتماعي به سايت

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.