نورپردازي متناسب با فنگ شويي

سرويس محتوا سازي سورنا

نورپردازي متناسب با فنگ شويي

۳۰ بازديد

در حالي كه همه نوع جو مورد نظر براي ايجاد در فضا هاي زندگي از طريق نور شكل  مي گيرد . انواع روشنايي نيز در حال تغيير است ، از مدل لوسترهاي شيك ، آباژورهاي تزئيني ، مدل هاي لوستر شمع گرفته تا محصولاتي كه نور محلي را تامين مي كنند . به هر روش كه انتخاب شود ، براي به دست آوردن نور مناسب بايد به برخي از جزئيات توجه كرد . زيرا با نورپردازي مناسب ، مي توانيد ظرافت فضا هاي زندگي خود را به ثمر برسانيد ، يا مي توانيد عكس آن را ايجاد كنيد . به طور خلاصه ، مي توانيد ظرافت فضاي خود را فداي نور نادرست كنيد پس نور در محيط زندگي شما يا در اصل در زندگي شما نقش حياتي دارد . براي اين كه در اين وضعيت قرار نگيريد ، بايد جزئياتي را كه ذكر كرديم در نظر بگيريد و آن ها را با حساسيت اجرا كنيد . به خصوص اگر مي خواهيد با نورپردازي كه انجام مي دهيد مناطق مناسب براي فنگ شويي ايجاد كنيد ، بايد توجه خود را افزايش دهيد . شما بايد گوشه هاي تاريك را روشن كنيد ، انرژي منفي را تصفيه كنيد و فضاي خالي را با انرژي مثبت پر كنيد .

فنگ شويي علم حيات است . علمي كه در اين دوره هاي ناراحت مي تواند تغييرات مثبت در شما ايجاد كند و به شما آرامش روحي را باز گرداند . به همين دليل توصيه مي كنيم حتما از فنگ شويي نه تنها در نورپردازي در تمام نقاط خانه يا محيط كار يا هر جايي كه در آن ساكن هستيد استفاده كنيد .

در حين انجام اين كار ، بايد مطمئن شويد كه با انتخاب آباژور ، شمع ، شمعدان ، شايد شومينه يا انواع لوستر هاي كلاسيك ، يك برنامه كاربردي ايجاد خواهيد كرد .

نور كافي ، نه نور شديد !

اگرچه فنگ شويي در سرزمين  هاي مرموز و حاصلخيز شرق دور متولد شد ، اما در سراسر جهان گسترش يافته است . اين كشور با آموزه هاي خود كه قرن ها مورد استفاده قرار گرفته است در موقعيت بسيار محبوبي  قرار دارد . با اين حال ، در نقاط مختلف جهان ، سبك هاي دكوراسيوني كه مطابق با فنگ شويي ساخته مي شوند هنوز اشتباه هاي  مختلفي را به همراه دارند . مهم ترين آن ها در محل روشنايي انجام مي شود و در ابتداي اين اشتباهات روشنايي غير ضروري و  شديد وجود دارد . به منظور مناسب سازي نورپردازي براي فنگ شويي ، متر مربع يا همان متراژ  و مساحت محل مورد نظر براي روشنايي بايد در نظر گرفته شود و بايد نور كافي را مطابق نياز منطقه فراهم  آورد . به عنوان مثال ، شما از بين مدل هاي لوستر شيك و شمعداني براي فضاي نورپردازي خود انتخاب كرده ايد ، اما نمي توانيد شدت نور را به درستي تنظيم كنيد . در اين صورت ، شما تلاش خود را هدر مي دهيد . زيرا ، مهم نيست كه كدام يك از لوسترهاي كلاسيك را انتخاب مي كنيد ، بايد روش نورپردازي متناسب با عرض فضا را انتخاب كنيد .

راه ايجاد نورپردازي محلي نقطه كانوني

انواع مختلفي از نورپردازي وجود دارد كه مي تواند براي فنگ شويي ترجيح داده شود .  با اين حال ، يكي از نكات مهم در اين مرحله توجه به ميزان دريافت فضا در حال حاضر نور روز است . به ياد داشته باشيد كه تا حد ممكن از نور روز استفاده كنيد . زيرا اگر مي خواهيم ” انرژي چي” انرژي نامرئي و خوب را در يك فضاي زندگي ايجاد كنيم ، مجبوريم كه از نور طبيعي و به طور كلي از طبيعت استفاده كنيم . اول از همه ، ما بايد سعي كنيم نور طبيعي را افزايش دهيم و حداكثر استفاده را از آن ببريم . اگر نتوانيم به اين هدف برسيم ، اگر نتوانيم آن را به سطح كافي برسانيم ، بايد در مرحله بعد به دنبال راه هايي براي افزايش نور مصنوعي باشيم .

همچنين ، به گفته فنگ شويي ، مناطق با نور كم عموماً انرژي خوبي از خود ساطع نمي كنند . بنابراين ، از نظر فنگ شويي ، افزايش ميزان دريافت نور توسط اين مناطق ضروري است . اگرچه انواع لوستر هاي كلاسيك تا حد زيادي نور مورد نياز شما را تامين مي كنند ، اما مي توانيد روش هاي روشنايي محلي را در چنين مناطقي ترجيح دهيد . همچنين مي توانيد از سبك روشنايي محلي براي ايجاد يك نقطه كانوني استفاده كنيد . زيرا اين روش هم انرژي را در اينجا فعال مي كند و هم از تمركز توجه در اينجا اطمينان حاصل مي كند . به طور خلاصه ، در هر شرايطي به نفع شما خواهد بود .

در نهايت براي داشتن نور پردازي مناسب توصيه هايي در جهت نوع لوستر داشته باشيم !

انواع مختلفي از لوستر هاي كلاسيك وجود دارد كه به طور خاص با درك از قضاوت هاي باكيفيت و زيبا طراحي شده اند و هر روز به دنبال تجديد قوا و يك قدم جلوتر است . ذكر دو مدل خاص فقط براي ارائه ايده ضروري است . لوستر كلاسيك با پانزده شمع ، كه در بين مدل هاي لوستر شمعي است ، كساني كه آن را مي بينند با شمعدان هاي مخصوص طراحي شده و لامپ هاي شمعي مانند مجذوب مي كند . از طرف ديگر لوستر كلاسيك با شمع لبه دار ، در ترجيحات كساني كه با ظاهر پر زرق و برق و طراحي قاطع خود و همچنين علاقه خود به تجمل لوكس برجسته هستند ، رتبه اول را دارد .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.