9 دليل قانع كننده براي نوشيدن آب با شكم خالي

۱ بازديد

 

1. آب پوست شما را بهبود مي بخشد

كم آبي باعث ايجاد مشكلات متعددي مي شود كه يكي از آنها مشكل پوستي است. كم آبي باعث چين و چروك هاي زودرس مي شود و پوست را متخلخل مي كند. نوشيدن آب با معده خالي جريان خون را تنظيم كرده و كيفيت پوست را بهبود مي بخشد. همچنين به دفع سموم از بدن كمك مي كند و پوست را درخشان مي كند.

2. آب موهاي شما را احيا مي كند

همچنين نوشيدن آب زياد باعث سلامت و براق شدن موها مي شود. آب تا يك چهارم مو را تشكيل مي دهد و بنابراين دريافت ناكافي آب مي تواند تار مو را شكننده و ضعيف كند. مصرف منظم آب باعث بهبود و افزايش كيفيت مو مي شود.

3. آب از سنگ كليه جلوگيري مي كند

نوشيدن آب با معده خالي از تشكيل سنگ كليه جلوگيري مي كند. همچنين از عفونت مثانه جلوگيري مي كند. آب اسيدها را رقيق مي كند و از تشكيل سنگ در كليه جلوگيري مي كند.

4. آب سيستم ايمني بدن را تقويت مي كند

نوشيدن آب فراوان تمام سموم را دفع مي كند و از انتشار عفونت در بدن جلوگيري مي كند. اين در نهايت سيستم ايمني بدن را تقويت مي كند و بدن را از انواع عفونت ها دور نگه مي دارد.

5. آب باعث كاهش وزن مي شود

وقتي صبح ها با معده خالي آب مي نوشيد تمام سموم را از بدن رها مي كنيد و اين سيستم گوارشي شما را تقويت مي كند. كمتر احساس گرسنگي مي كنيد و پرخوري ها كم مي شوند. در نتيجه اين كار مانع اضافه وزن با پرخوري مي شود.

 6. آب انرژي را افزايش مي دهد

نوشيدن آب با معده خالي گلبول‌هاي قرمز خون را تحريك مي‌كند تا با سرعت بيشتري جمع شوند، كه به خودي خود سطح انرژي بدن را افزايش مي‌دهد.

7. به از بين بردن سموم كمك مي كند

نوشيدن آب به طور طبيعي باعث حركت روده ها مي شود. شب ها بدن خودش را ترميم و سموم را مي زدايد. وقتي با معده خالي آب مي نوشيد سموم مضر از بدن خارج شده و بدن سالم و تازه مي ماند. نوشيدن مقداري آب به افزايش توليد سلول هاي عضلاني و سلول هاي خوني جديدي كمك مي كند.

8. كمك به كاهش سردرد

چون بخشي از مغز ما را آب تشكيل مي دهد بنابراين كمبود آب باعث بروز سردرد مي شود، در نتيجه نوشيدن آب با معده خالي مي تواند آب مورد نياز را تامين كند و از بروز سردرد پيشگيري نمايد. يكي از دلايل اصلي سردرد عدم مصرف منظم آب است. كم آبي منجر به سردرد مي شود. نوشيدن آب نه تنها از سردرد جلوگيري مي كند، بلكه بوي بد و ساير مشكلات دنداني را نيز متوقف مي كند.

9. كمك به كاهش يبوست

زماني كه صبح ناشتا، يك ليوان آب ولرم مي‌نوشيد، دستگاه گوارشتان تحريك و حركت هاي گوارشي آن هم بيشتر مي‌شود. در نتيجه، امر دفع برايتان آسان‌تر خواهد شد. افزايش مصرف خوراكي‌هاي حاوي فيبر غذايي هم يكي ديگر از درمان‌هاي يبوست است.

نوشيدن آب با معده خالي سنتي است كه ژاپني ها از آن پيروي مي كنند. با خريد آب غني شده از اكسيژن اكساب سلامتي را در آغوش بگيريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد